chouans chouans
1182
BLOG

Ale głupi ten Elbląg !!

chouans chouans Polityka Obserwuj notkę 42

 

 

Bo głupi. Starczyło nie odwoływac rządzących z Platformy imieliby spokój. A tak ;

 

 

ZKM bez ALP, PKA i PKS. Przetarg wygrywa firma z Wrocławia i Wejherowa!

 

 Czyli komunikacja miejska w problemach. Nie będzie elbląskich firm na liniach miejskich , tylko firmy z – UWAG – Wejcherowa i Wrocławia. Super ! Są tańsi (podobno) od miejscowych !

Link -http://www.elblag24.pl/fakty/85456-200-osob-bez-pracy-zkm-bez-alp-pka-i-pks-przetarg-wygrywa-firma-z-wroclawia-i-wejherowa.html

  

Premier Tusk pokazał elblążanom swoje miłosierne oblicze

Czyli jak Premier potraktował ewentualnego wyborcę, i za karę go „olał” „Odpowiedziałem premierowi, że nie uprawiam żadnej polityki, a jedynie protestuje przeciwko polityce Platformy Obywatelskiej. -mówi nam Andrzej dając do odsłuchania nagranie mp3, na którym zarejestrowana jest rozmowa z Donaldem Tuskiem. Gdy Andrzej odpowiedział premierowi, ten coś burknął i rzucił ze śmiechem "no to wszystkiego dobrego", wsiadł do samochodu i odjechał.”

Link - http://www.elblag24.pl/fakty/85452-arogant-tusk-i-spotkanie-z-elblazaninem.html

 

I co tu się dziwić, jeżeli elblążanie mówią takim głosem –

 „Oszukaliście mnie, okradliście mnie, rozczarowaliście mnie. Że macie odwagę ponownie ubiegać się o zaufanie elblążan! Tacy ludzie jak ja, mój mąż, a nawet moje dzieci na długo będą was pamiętać. Przechodząc przez miasto z dziećmi w ostatnich tygodniach gdy tylko widział plakaty polityków z PO i SLD (plakaty tych, których odwołałam w referendum), dzieciom tłumaczyłam, że to dzięki "tej pani i temu panu" nie możemy kupić nowych butów na lato, nie będzie obiecanego roweru na rocznicę I komunii świętej, nie spełnią się ich maleńkie marzenia... Dzięki tym panom i paniom płacę czynsz o 560 złotych wyższy i mimo, że tylko mój mąż pracuje, nie mogliśmy liczyć na żadne ulgi w ZBK. Wasza polityka to chamstwo, arogancja i złodziejstwo! Okradacie najbiedniejszych ale z biznesmenami się spotykacie, panie Tusk.”

 

Link -http://www.elblag24.pl/fakty/85452-arogant-tusk-i-spotkanie-z-elblazaninem.html

  

Wredny ten Elbląg ! I głupi, bo zamarzyła im się wolność od PO.

Jak nic, powinno go jakaś najbliższa powódź spłukać do Zalewu.

Premierze, jak żyć w takim mieście ?!

 

 

p.s.

A co będzie jak PO przegra wybory ?

Jak to co ?

Wolne Miasto Elbląg

chouans
O mnie chouans

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka